ליאת חיה את תחום המשכנתאות כבר שנים רבות והחליטה לצאת לדרך עצמאית בפיתוח העסק שלה.
המשימה
עיצוב לוגו, כרטיס ביקור ותמונת נושא לפייסבוק.
האתגרים בדרך
יש המון חברות משכנתאות ובכל זאת רצינו לשדר בלוגו גם את המסר אך גם להראות שאפשר לשדר גם אנגלית וגם עברית במילה אחת בעידן המודרני.
אז מה יצא?
מתוך סקיצות הלוגו ליאת בחרה את הקו הנקי יותר, שעדיין לא פשוט ורגיל, אך מתוך הפונט עצמו משדר בדיוק את מה שרצתה. לאחר יצירת הלוגו ובחירת השפה הנקייה יצרנו שפה משותפת שתתאים לכל שאר החומרים הנוספים.
איך היה לנו?
קלטנו את ליאת די מהר ולכן לא הספיק לעבור יותר מדי זמן והכל כבר היה אצלה.